Комплексна оборонно-правоохоронна програма

Турбівської селищної територіальної громади

на 2026-2028 роки

1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Комплексна програма

У будь–якому суспільстві органи поліції виконують одну із найважливіших державних функцій – забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку.

Сучасні реалії життя вимагають від органів поліції наукових підходів до організації служби, профілактики правопорушень, впровадження новітніх технологій для втілення в життя заходів, спрямованих на покращення криміногенної ситуації, забезпечення публічної безпеки і порядку на вулицях і в громадських місцях, оперативного реагування на заяви і повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події.

При певному дефіциті бюджетного фінансування територіальні органи поліції сподіваються на співпрацю з місцевими органами самоврядування щодо втілення в життя заходів, спрямованих на покращення криміногенної ситуації, забезпечення публічної безпеки і порядку, оперативного реагування на заяви і повідомлення населення про протиправні вчинки на території, яку обслуговує той чи інший орган поліції.

Говорячи про взаємодію поліції з органами місцевого самоврядування, необхідно усвідомлювати, що така взаємодія, основана на законі, співпраця, яка має спільну мету – підтримання належного стану публічного порядку, насамперед, на вулицях та інших публічних місцях громади, зниження рівня вуличної злочинності, забезпечення охорони прав і свобод людини.

Враховуючи вищевикладене, з метою створення системи заходів, спрямованих на охорону прав і свобод людини й громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля від протиправних посягань на території Турбівської селищної територіальної громади відповідно до Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Національну поліцію, «Про участь громадян у охороні громадського порядку і державного кордону», «Про пробацію», інших нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, розроблена Комплексна оборонно-правоохоронна програма Турбівської селищної територіальної громади на 2026-2028 роки (далі – Комплексна програма).

Діяльність відділу поліції № 4 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області направлена на забезпечення захисту громадян, їх конституційних прав і свобод, підтримання публічної безпеки і порядку, на профілактику правопорушень і боротьбу зі злочинністю, запобіганню виникненню умов, що сприяють вчиненню кримінальних та адміністративних правопорушень, надання якісних поліцейських послуг, оперативного реагування на звернення громадян на території Турбівської селищної територіальної громади.

Однак, для удосконалення методів профілактики та поступового нарощення зусиль правоохоронних органів з подолання злочинності та правопорушень, створення сприятливих умов для розвитку партнерських стосунків між поліцейськими та населенням, формування позитивної громадської думки щодо стану правопорядку, підвищення довіри населення до поліції та для розвитку інформаційної та просвітницької роботи серед населення в сучасних умовах виникають проблеми, пов’язані з низьким матеріальним забезпеченням, стан службових приміщень потребує значного покращення, обладнання меблями (поновлення), оргтехнікою та зв’язком, поліпшення матеріально-технічного забезпечення.

Для ефективності діяльності відділу поліції щорічно з місцевого бюджету селищної ради спрямовувались кошти на поліпшення матеріально-технічного забезпечення, організаційних та практичних заходів, які сприяли закріпленню і розвитку деяких позитивних тенденцій в оперативній обстановці та дозволили зберегти контроль за кримінальною ситуацією в громаді.

Так, на території Турбівської селищної територіальної громади за 2024 рік спостерігається ряд позитивних тенденцій у протидії злочинності.

Зокрема, досягнуто зменшення кількості облікованих кримінальних правопорушень на 6,2% у порівнянні з 2023 роком (152 проти 162), на 42,9 % менше обліковано особливо тяжких злочинів (4 проти 7), на 21,1% облікованих тяжких злочинів (30 проти 38), а також кримінальних проступків на 23,3% (23 проти 30).

Також, як позитив, слід відмітити, що в 2024 році (як і за аналогічний період 2023 року) на території громади не вчинено жодного грабежу, розбою та вимагання.

Позитивним є те, що упродовж минулого року не вчинено жодного кримінального правопорушення проти волі, честі та гідності особи, проти статевої свободи та статевої недоторканості особи.

Упродовж 2024 року досягнуто зменшення на 66,7% кримінальних правопорушень проти безпеки руху та експлуатації транспорту (2 проти 6), зменшилась на 47,4% кількість облікованих кримінальних правопорушень проти життя та здоров’я особи (10 проти 19), в тому числі жодного кримінального правопорушення за фактами вбивств та тяжких тілесних ушкоджень, що спричинили смерть потерпілого на території громади не вчинено (0 проти 3).

Посилено протидію наркозлочинам. Таких кримінальних правопорушень виявлено на 37,5 % більше (8 проти 5).

Кількість облікованих кримінальних правопорушень вчинених особами, які вчиняли злочини після вживання алкогольних напоїв виразилась у зменшенні на 58,3% (5 проти 12), зменшено вчинення кримінальних правопорушень групою осіб на 50% (1 проти 2).

Разом з тим, аналіз динаміки та структури злочинності, слідча практика та вивчення реального стану справ свідчать про тривожні фактори і серйозні проблеми в протидії злочинності, вирішення яких, особливо в умовах воєнного стану, потребує мобілізації додаткових зусиль не лише органів поліції, але й органів влади та громадськості.

Прийняття Комплексної програми обумовлене необхідністю покращення якості надання поліцейських послуг, оперативне реагування на повідомлення громадян та на зміни в оперативній обстановці, створення безпечного середовища в населених пунктах громади.

 

2. Мета Комплексної програми

Метою Комплексної програми є зміцнення законності та правопорядку, попередження та розкриття злочинів, запобігання та протидії корупції, посилення боротьби з пияцтвом та алкоголізмом, захисту особистої безпеки та майнових прав громадян Турбівської селищної територіальної громади.

 

3. Шляхи і способи розв’язання проблеми, показники результативності

Для розв’язання проблем захисту особистої безпеки та майнових прав мешканців громади передбачається виконання основних завдань, а саме:

- забезпечення національної безпеки та протидія тероризму;

- профілактика правопорушень, усунення причин та умов їх виникнення;

 - посилення забезпечення охорони прав і свобод людини, протидії злочинності, створення безпечних умов життя громадян;

 - підтримання публічної безпеки і порядку;

- активізація роботи з питань протидії незаконній міграції;

- посилення контролю за станом забезпечення безпеки дорожнього руху.

Враховуючи стан та основні тенденції розвитку криміногенної ситуації, комплекс соціальних та економічних факторів, що прямо впливають на неї, пріоритетними визначено наступні напрямки та завдання:

- оперативне реагування на заяви і повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та інші події, вжиття невідкладних заходів щодо припинення протиправних дій, відновлення порушених прав громадян, забезпечення негайного прийняття за їх зверненнями законних процесуальних рішень;

- служіння суспільству шляхом забезпечення охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, системності в роботі з профілактики, розкриття та розслідування кримінальних правопорушень;

- посилення протидії економічній і організованій злочинності та корупції, забезпечення ефективної роботи спрямованої на оздоровлення економічної інфраструктури та системи державного управління;

- попередження поширення наркоманії в суспільстві, активізація боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів;

- удосконалення профілактики злочинності в дитячому середовищі, посилення захисту прав дітей;

- протидія торгівлі людьми та кіберзлочинності; продовження реформування правоохоронних органів відповідно до європейських стандартів;

- підвищення рівня кадрового забезпечення оперативно – службової діяльності, професіоналізму поліцейських, їх правового захисту;

- системна взаємодія із засобами масової інформації та інституціями громадянського суспільства в реалізації принципів гласності та відкритості в правоохоронних органах.

Виконання завдань Комплексної програми дасть змогу забезпечити охорону прав і свобод людини, протидію злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку на території Турбівської селищної територіальній громади.

Завдання і заходи Комплексної програми, строки їх виконання, виконавці, обсяги та джерела фінансування, очікувані результати визначено у додатку 1 до Комплексної програми.

 

4. Аналіз впливу заходів Комплексної програми на соціально-економічне становище різних категорій жінок та чоловіків, а також на забезпечення гендерної рівності

Заходи Програми розроблені з врахуванням гендерної рівності, недопущення дискримінації за ознакою статі та для забезпечення економічної незалежності кожної статі.

 

5. Обсяги та джерела фінансування Комплексної Програми

Фінансування заходів, визначених Комплексною Програмою, здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів місцевого бюджету в межах наявного фінансового ресурсу, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством, наведених у додатку 2 до Комплексної програми.

 

6. Очікувані результати, ефективність Комплексної програми

Реалізація заходів Комплексної програми дасть змогу правоохоронними органами здійснити комплекс заходів, спрямованих на забезпечення Конституційних прав і законних інтересів мешканців громади, створення безпечних умов для їх проживання, протидії організованій злочинності і корупції, зменшення злочинного впливу на молодіжне середовище, запобігання поширення наркоманії, пияцтва та алкоголізму, протидію рецидивній злочинності, забезпечення публічної безпеки та порядку, посилення контролю за станом безпеки дорожнього руху, удосконалення оперативно-розшукової діяльності.

 

7. Координація та контроль за ходом виконанням Комплексної програми

Організація виконання Комплексної програми покладається на відділ оборонної та мобілізаційної роботи, військового обліку, цивільного захисту  та взаємодії з правоохоронними органами Турбівської селищної ради.

Координація та контроль за виконання Комплексної програми здійснюється постійною комісією селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

Додаток 1

до Комплексної оборонно-правоохоронної програми Турбівської селищної територіальної громади на 2026-2028 роки

Завдання і заходи

з виконання Комплексної оборонно-правоохоронної програми Турбівської селищної територіальної громади

на 2026-2028 роки

 

№ з/п

Завдання

Зміст заходів

Термін вико нання

Виконавці

Джерела фінансування

Обсяги фінансування за роками, тис. гри

Очікуваний результат

2026 рік

2027 рік

2028 рік

Всього

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприяння у забезпеченні національної безпеки та протидії тероризму

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1. Створення оптимальних умов підрозділам Управління Служби безпеки України у Вінницькій області для оперативного реагування під час проведення контррозвідувальних заходів, запобігання, виявлення, припинення і розкриття будь-яких форм розвідувально-підривної діяльності проти України юридичними та фізичними особами та вжиття заходів щодо оснащення їх спеціальними засобами та технікою шляхом придбання військового майна, спеціальних засобів зв’язку, засобів для оснащення режимних приміщень, паливно-мастильних матеріалів та інших матеріально-технічних засобів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2026-2028

роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Турбівська

селищна рада,

 

Управління Служби безпеки України у Вінницькій області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет Турбівської селищної територіальної громади; інші джерела, не заборонені законодавством

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30,0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Покращення умов щодо попередження та виявлення фактів розвідувально-підривної діяльності проти безпеки України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створення безпечного середовища, захист законних прав і свобод громадян

 

2.1 Удосконалення методів профілактики та поступового нарощення зусиль правоохоронних органів по подоланню злочинності та правопорушень, надання якісних своєчасних поліцейських послуг, зокрема:

- проведення ремонтних робіт адміністративного приміщення відділу поліції № 4 Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області;

- придбання паливно-мастильних матеріалів, засобів утримання службового автотранспорту (автозапчастини, мастильні засоби, шини та інше).

2026-2028

роки

Турбівська

селищна рада,

 

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Бюджет Турбівської селищної територіальної громади; інші джерела, не заборонені законодавством

50,0

50,0

50,0

150,0

Покращення якості обслуговування громадян з питань правоохоронної діяльності, зменшення кількості злочинів, попередження можливих

фактів

терористичних проявів

 

 

 

 

Всього:

 

60,0

60,0

60,0

180,0

 

3.

 

 

Боротьба з рецидивною злочинністю

3.1. Сприяння працевлаштуванню осіб, звільнених з місць позбавлення волі, їх адаптації та розв’язанню соціально-побутових проблем

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Зменшення кількості рецидивних злочинів,

 

Підвищення рівня зайнятості вказаних осіб.

3.2. Надання допомоги, через центри соціально-психологічної реабілітації, звільненим з установ виконання покарань особам, які не мають визначеного місця проживання, займались бродяжництвом, втратили зв’язки з сім’ями, щодо їх адаптації  в суспільстві 

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Здобуття робітничих професій, що користуються попитом на ринку праці особами даної категорії

4.

Протидія незаконному обігу наркотиків та наркотизації населення

4.1.Здійснення заходів регулювання та контролю за обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів шляхом проведення планових та позапланових перевірок за дотриманням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Унеможливлення незаконного витоку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

4.2.Вжиття заходів щодо інформування населення громади про наслідки вживання наркотичних засобів Організувати роз’яснювальну роботу у засобах масової інформації, проведення засідань “круглих столів”, із залученням лікарів, педагогів, працівників центрів соціальних служб для молоді, психологів, щодо стратегії державної політики у сфері боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Виховання у населення громади правової свідомості та інформованості про проблеми наркоманії та розповсюдження ВІЛ інфекції

4.3. Щорічно проводити роз’яснювальну роботу серед населення громади щодо відповідальності за незаконний посів маку з метою виявлення і знищення незаконних посівів нарковмісних рослин

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Виявлення та знищення незаконних посівів рослин, що містять наркотичні речовини

4.4. Організація у встановленому порядку проведення комплексу заходів для викриття і ліквідації каналів контрабандного надходження на територію громади наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів, знешкодження нарколабораторій, усунення умов, що сприяють їх створенню

2026-2028

роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Виявлення та знешкодження каналів нелегального надходження наркотичних речовин на територію громади

4.5. Проведення щоквартальних перевірок у розважальних закладах громади та місцях проведення масового дозвілля молоді (кафе, дискотеки, нічні клуби, тощо), з метою припинення діяльності тих, де виявлено факти торгівлі або вживання наркотичних речовин

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Зменшення рівня поширеності наркоманії серед молоді

 

4.6. Проведення у навчально-виховних закладах   регулярного інтерактивного навчання, міні-тренінгів, семінарів, виступів з використанням аудіо- та відеотехніки та оперативно-профілактичні заходи з метою запобігання проникнення до них наркотичних засобів та психотропних речовин і поширенню їх серед молоді

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Зменшення рівня поширеності наркоманії серед молоді та недопущенн я вживання наркотиків серед молоді

5.

Протидія торгівлі людьми

5.1. Здійснення заходів, спрямованих на запобігання діяльності організованих злочинних угруповань, які спеціалізуються на вивезені молодих жінок до іноземних держав для сексуальної експлуатації, а також вербуванні та вивезені громадян України для експлуатації їх праці за кордоном

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Зменшення  ризику потрапляння до сексуального та трудового рабства дітей, молоді, інших незахищених категорій населення

5.2. Розробка, видання та розповсюдження пам’яток з роз’яснення законодавства України та норм міжнародного права, що стосується захисту прав та інтересів жінок і дітей та підготовка циклу статей в  засобах масової інформації щодо засобів і методів, які використовуються торгівцями людьми

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Підвищення рівня поінформованості за допомогою ЗМІ у заходах з протидії торгівлі людьми

5.3. Участь у проведенні семінарів та тренінгів практикуючих психологів з питань протидії торгівлі людьми, профілактики потрапляння дітей в рабство в навчальних закладах громади, висвітлення заходів із запобігання сексуальному рабству та торгівлі людьми, надання допомоги особам, що постраждали від злочину.

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області, Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Збільшення кількості реінтегрован их осіб на 50%

6.

Протидія злочинності серед неповнолітніх

6.1. Проведення профорієнтаційних заходів з дітьми, які перебувають на обліку та потребують соціального захисту.

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області, Служба у справах дітей Турбівської селищної ради

Залучення коштів не потребує

Підвищення стану поінформованості дітей

6.2. Забезпечення централізованого обліку сімей, де батьки негативно впливають на дітей, вживають алкогольні напої, не виконують обов’язків з їх виховання. Систематичне проведення відповідних профілактичних заходів, надання необхідної допомоги батькам та дітям з неблагополучних сімей

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Покращення соціального захисту дітей

6.3. Вжиття комплексу заходів, спрямованих на своєчасне виявлення сімей, де батьки негативно впливають на дітей, вживають алкогольні напої, не виконують обов’язків з їх виховання. Проведення профілактичних рейдів з відпрацювання територій громади з метою виявлення бездоглядних та безпритульних дітей з наданням їм в подальшому соціального захисту.

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Зменшення дитячої бездоглядності та безпритульності, профілактика та попередження негативних проявів серед дітей

6.4. Підвищення стану поінформованості учнівської  молоді в навчальних закладах громадиі щодо відповідальності за вчинення кримінальних і адміністративних правопорушень

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області, КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Підвищення стану поінформованості дітей

6.5. Забезпечення розповсюдження буклетів щодо ведення здорового способу життя, недопущення вчинення правопорушень, вживання наркотичних та психотропних речовин, алкогольних напоїв і тютюнових виробів в навчальних закладах громади

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Підвищення стану інформованості дітей

6.6. Здійснення контролю за дотриманням культурно-розважальними закладами, ігровими залами, комп’ютерними клубами нормативно-правових актів щодо порядку відвідування їх дітьми, заборони продажу алкогольних напоїв, тютюнових виробів, розповсюдження наркотиків, пропаганди проституції, насилля, жорстокості

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Покращен ня профілактики правопорушень серед дітей

6.7. Своєчасне виявлення, інформування відповідних органів та забезпечення ведення обліку дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей, які опинились в складних життєвих обставинах і громадян України, які бажають взяти їх на виховання

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради», 

Залучення коштів не потребує

Зменшення дитячої безпритульності та бездоглядності

7.

Посилення профілактичного впливу і протидії проявам пияцтва та алкоголізму

7.1. Проведення у навчальних закладах громади регулярних оперативно профілактичних заходів з метою запобігання вживання спиртних напоїв серед учнів та попередження негативних соціальних наслідків і шкоди їх здоров’ю

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Зменшення кількості злочинів та правопорушень в стані алкогольного сп’яніння

7.2. Проведення систематичних оперативно профілактичних операцій в населених пунктах громади з метою виявлення та вилучення самогону, фальсифікованих спиртних напоїв, недопущення фактів їх продажу, попередження злочинів, інших порушень, що можуть бути вчинені на ґрунті пияцтва

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Зменшення кількості вогнищ самогоноварі ння та злочинів, вчинених в стані алкогольного сп’яніння

7.3.Проведення регулярних перевірок у розважальних закладах та місцях проведення дозвілля молоді з метою недопущення фактів продажу та вживання алкогольних напоїв неповнолітніми та молоддю

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області,

Служба у справах дітей Турбівської селищної ради,

КУ «Центр надання соціальних послуг Турбівської селищної ради»

Залучення коштів не потребує

Зменшення злочинів та правопорушень в стані алкогольног о сп’яніння

7.4.Постійне здійснення заходів з виявлення порушень антиалкогольного законодавства в закладах торгівлі та громадського харчування, на виробництві і в громадських місцях.

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Зменшення злочинів та правопорушень в стані алкогольног о сп’яніння

7.5.Забезпечення виявлення осіб, які зловживають алкоголем, шляхом проведення відповідних профілактичних наркологічних оглядів, анкетного опитування та взяття їх на облік

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Виявлення осіб, хворих на алкоголізм на ранніх стадіях

8.

Підвищення безпеки дорожнього руху

8.1. Видання та розповсюдження серед учасників дорожнього руху брошур, плакатів, листівок, пам’яток з тематики безпеки дорожнього руху, інформацією щодо місць концентрації ДТП, дорожньої інфраструктури тощо

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Формування у дітей та дорослих стереотипів безпечної поведінки на вулично-шляховій мережі

9.

Інформаційна діяльність та комунікація з громадськістю з питань оборони та правоохоронної діяльності

9.1. Виготовлення та розміщення плакатів, які пропагують та популяризують роботу в правоохоронних органах та розміщення їх на рекламоносіях (білбордах, сітілайтах тощо)

2026-2028 роки

відділ поліції

№4

Вінницького

РУП ГУНП у

Вінницькій області

Залучення коштів не потребує

Підняття авторитету людини у формі, створення позитивного образу правоохоронця, покращення показників добору кандидатів для служби за контрактом

 

Додаток 2

До Комплексної оборонно-правоохоронної програми Турбівської селищної територіальної громади на 2026-2028 роки

 

Ресурсне забезпечення

Комплексної оборонно-правоохоронної програми Турбівської селищної територіальної громади на 2026-2028 роки

 

Обсяг коштів, які пропонується залучити для виконання Комплексної програми

Роки виконання

Всього

витрат на виконання Комплексної програми,

тис. гривень

2026 рік

2027 рік

2028 рік

Обсяг ресурсів

всього, тис. грн., в т.ч.:

60,0

60,0

60,0

180,0

Селищний бюджет

60,0

60,0

60,0

180,0

Обласний бюджет

-

-

-

-

Інші джерела, не заборонені законодавством

-

-

-

-