Відділ організаційно- розпорядчої роботи та діловодства
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Селищний голова Турбівської селищної ради ______________ Ігор СОЦЬ
|
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання законодавства
з урахуванням специфіки функціональних повноважень
головного (провідного) спеціаліста відділу організаційно-розпорядчої роботи та діловодства Турбівської селищної ради
1. Що таке документування управлінської діяльності?
2. Загальні вимоги до створення управлінських документів (пункт 1 розділу ⅠⅠ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
3. Вимоги щодо організації документообігу та визначення його обсягу (пункт 1 розділу ⅠⅠⅠ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
4. Реєстрація документів (пункт 3 розділу ⅠⅠⅠ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
5. Організація контролю (моніторингу) за виконанням документів (пункт 5 розділу ⅠⅠⅠ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
6. Складання номенклатури справ (пункт 1 розділу Ⅵ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
7. Формування справ (пункт 2 розділу Ⅵ наказу Міністерства Юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»).
8. Вимоги до оформлення бланків (пункти 19-24 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», ДСТУ 4163-2020).
9. Датування документів (пункт 32 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»).
10. Резолюція (пункт 38 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»).
11. Складання та оформлення документів (розпорядження, протоколи, службові листи) (пункти 80-130 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»).
12. Оформлення додатків до документів (пункти 44-47 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»).
13. Візи та гриф погодження для документів, що створюються у паперовій формі (пункти 56-66 розділу ⅠⅠ Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»).
14. Інформація з обмеженим доступом (стаття 21 ЗУ «Про інформацію).
15. Що таке публічна інформація? (ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
16. Забезпечення доступу до інформації (ст. 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
17. Публічна інформація з обмеженим доступом (ст. 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
18. Розпорядники публічної інформації (ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
19. Оприлюднення публічної інформації (ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
20. Строк розгляду запитів на інформацію (ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
21. Визначення термінів «звернення, скарга та пропозиція» (ст. 3 ЗУ «Про звернення громадян»).
22. Звернення, які не підлягають розгляду та вирішенню (ст. 8 ЗУ «Про звернення громадян»).
23. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги (ст. 18 ЗУ «Про звернення громадян»).
24. Термін розгляду звернень громадян (ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян»).
25. Електронна петиція, порядок її подання та розгляду (ст. 23 ЗУ «Про звернення громадян»).
26. Що таке адміністративне провадження, адміністративна процедура та основні її принципи? (ст. 2, ст. 3 ЗУ «Про адміністративну процедуру»).
27. Початок адміністративного провадження (ст. 46 ЗУ «Про адміністративну процедуру»).
28. Розгляд клопотання учасника адміністративного провадження (ст. 50 ЗУ «Про адміністративну процедуру»).
29. Набрання чинності адміністративним актом та порядок доведення його до відома особи (ст. 74, ст. 75 ЗУ «Про адміністративну процедуру»).
30. Чинність адміністративного акта (ст. 76 ЗУ «Про адміністративну процедуру»).
Начальник відділу організаційно-
розпорядчої роботи та діловодства Наталія ШТЕЛЬМАХ