A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Турбівська селищна громада
Вінницька область, Вінницький район

відділу бухгалтерського обліку та звітності Турбівської селищної ради

                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                              Голова Турбівської селищної ради

                                                                                               ____________Ігор СОЦЬ

                                                                                               ” 30 ” листопада 2020 року

 


ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ

на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу бухгалтерського обліку та звітності Турбівської селищної ради

1. Нормативно-правове забезпечення організації та ведення бухгалтер­ського облiку, складання фiнансової звiтностi бюджетної установи.

2. Визначення понять «бухгалтерський облік», «зобов’язання», «пер­винний документ», «фінансова звітність», «господарська операція».

3. Основні принципи бухгалтерського обліку та фінансової звітності.

4. Визначення понять «бюджет», «бюджетна установа», «бюджетне призначення», «бюджетний розпис», «видатки бюджету”, «головні розпоряд­ники бюджетних коштів», «бюджетний запит».

5. Економічна класифікація видатків бюджету.

6. Звітний період, види звітності для бюджетної установи.

7. Поняття бюджетного правопорушення та нецільового використання бюджетних коштів.

8. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства згідно із законами України.

9. Нормативно-правове забезпечення порядку встановлення посадо­вих окладів, доплат, надбавок та нарахування заробітної плати посадовим особам місцевого самоврядування.

10. Складові заробітної плати посадової особи місцевого самоврядування, види заохочень та допомог.

11. Розмір премії, який може бути наданий посадовій особі місцевого самоврядування та нормативний документ згідно з яким вона нараховується.

13. Порядок обчислення середньої заробітної плати для розрахунку відпускних, компенсації за невикористану відпустку, лікарняних.

14. Нормативно-правове забезпечення порядку створення первинних документів, обліку касових та банківських операцій, обліку товарно-ма­теріальних цінностей бюджетної установи та iнших об’єктiв майна.

16. Обмеження, встановлені законодавством при закупівлі товарів, робіт та послуг.

17. Порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіре­ностей на одержання матеріальних цінностей.

18. Порядок обліку основних засобів у бюджетних установах.

19. Порядок безоплатної передачі необоротних активів.

20. Порядок списання основних засобів та матеріалів.

21. Порядок встановлення граничних норм витрат паливно-мастиль­них матеріалів та порядок їх списання.

23. Граничні норми відшкодування добових та фактичних витрат за відрядження посадових осіб місцевого самоврядування. Термін подання працівником авансо­вого звіту.

24. Інвентаризація, її види та терміни проведення.

25. Що таке амортизація основних засобів?

26. Нарахування та виплата лікарняних працівникам.

27. Нормативно-правове забезпечення порядку встановлення посадо­вих окладів, доплат, надбавок та нарахування заробітної плати службовцям та робітникам в ОМС.

28. Бюджетний період (ст. 3 БКУ).

29. Фінансова звітність.

30. Терміни розрахунку з працівником при звільненні та відповідальність за затримку виплат.
 

_________________________

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь