відділу бухгалтерського обліку та звітності Турбівської селищної ради
ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Турбівської селищної ради
____________Ігор СОЦЬ
” 30 ” листопада 2020 року
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу бухгалтерського обліку та звітності Турбівської селищної ради
1. Нормативно-правове забезпечення організації та ведення бухгалтерського облiку, складання фiнансової звiтностi бюджетної установи.
2. Визначення понять «бухгалтерський облік», «зобов’язання», «первинний документ», «фінансова звітність», «господарська операція».
3. Основні принципи бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
4. Визначення понять «бюджет», «бюджетна установа», «бюджетне призначення», «бюджетний розпис», «видатки бюджету”, «головні розпорядники бюджетних коштів», «бюджетний запит».
5. Економічна класифікація видатків бюджету.
6. Звітний період, види звітності для бюджетної установи.
7. Поняття бюджетного правопорушення та нецільового використання бюджетних коштів.
8. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства згідно із законами України.
9. Нормативно-правове забезпечення порядку встановлення посадових окладів, доплат, надбавок та нарахування заробітної плати посадовим особам місцевого самоврядування.
10. Складові заробітної плати посадової особи місцевого самоврядування, види заохочень та допомог.
11. Розмір премії, який може бути наданий посадовій особі місцевого самоврядування та нормативний документ згідно з яким вона нараховується.
13. Порядок обчислення середньої заробітної плати для розрахунку відпускних, компенсації за невикористану відпустку, лікарняних.
14. Нормативно-правове забезпечення порядку створення первинних документів, обліку касових та банківських операцій, обліку товарно-матеріальних цінностей бюджетної установи та iнших об’єктiв майна.
16. Обмеження, встановлені законодавством при закупівлі товарів, робіт та послуг.
17. Порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання матеріальних цінностей.
18. Порядок обліку основних засобів у бюджетних установах.
19. Порядок безоплатної передачі необоротних активів.
20. Порядок списання основних засобів та матеріалів.
21. Порядок встановлення граничних норм витрат паливно-мастильних матеріалів та порядок їх списання.
23. Граничні норми відшкодування добових та фактичних витрат за відрядження посадових осіб місцевого самоврядування. Термін подання працівником авансового звіту.
24. Інвентаризація, її види та терміни проведення.
25. Що таке амортизація основних засобів?
26. Нарахування та виплата лікарняних працівникам.
27. Нормативно-правове забезпечення порядку встановлення посадових окладів, доплат, надбавок та нарахування заробітної плати службовцям та робітникам в ОМС.
28. Бюджетний період (ст. 3 БКУ).
29. Фінансова звітність.
30. Терміни розрахунку з працівником при звільненні та відповідальність за затримку виплат.
_________________________