Турбівська селищна громада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Портал електронних послуг Пенсійного фонду

Дата: 20.08.2020 16:27
Кількість переглядів: 1088

Фото без описуПортал електронних послуг Пенсійного фонду України - це швидкий, надійний і зручний спосіб отримання пенсійних послуг, корисний не лише для пенсіонерів, а й для застрахованих осіб та роботодавців. Це дистанційний, безпечний спосіб отримання пенсійних послуг з огляду на те, що небезпека захворювання на COVID-19 ще не минула.

Портал надає можливість проводити постійний контроль за даними, що впливають на пенсійні права громадянина, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування є той факт, що портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально.

Зареєструватися на Порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua) можна при наявності:

  • кваліфікованого електронного підпису (отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, а саме: АТ КБ “Приватбанк”, Державна казначейська служба України, ДП “Дія”, Інформаційно-довідковий департамент ДПС, ПАТ “Державний ощадний банк України”, АТ “УкрСиббанк” та інші);
  • логіну (необхідно особисто відвідати сервісний центр Пенсійного фонду України за місцем проживання);
  • електронного пенсійного посвідченням (ключ електронного підпису, записаний в ньому створюється автоматично в процесі підготовки особистого електронного пенсійного посвідчення);
  • токену;
  • Bаnk ID (банк передає державному сайту необхідну інформацію) та Mobile ID (послуги електронної ідентифікації та кваліфікований електронний підпис на основі sim-карти).

Після процедури ідентифікації, в особистому кабінеті ви зможете переглянути:

  •  дані з реєстру застрахованих осіб (страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) та інші дані);
  •  електронну трудову книжку (записи трудової книжки з 01.01.2004 та сканкопії трудової книжки до 01.01.2004 (якщо були подані страхувальником чи особисто)).

У липні 2020 року розпочато тестування закладами охорони здоров’я програмного забезпечення порталу електронних послуг Пенсійного фонду України для внесення даних про тимчасову непрацездатність в Електронний реєстр листків непрацездатності. Запровадження цієї системи дасть змогу громадянам, не виходячи з дому, отримати інформацію про себе з Електронного реєстру листків непрацездатності, а страхувальники матимуть змогу, не виходячи з офісу, отримати інформацію по застрахованих особах, які працюють у страхувальника за трудовою книжкою, та сформувати і роздрукувати заяву розрахунок. Сервіс надаватиметься для користувачів, які увійшли на портал за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Засобами порталу надається можливість громадянам та страхувальникам заповнити та подати:

  • запит на отримання електронних документів (довідки про доходи пенсіонера для субсидії, довідка про доходи пенсіонера, довідки ОК-5, ОК-7, про трудовий та страховий стаж, витяг з реєстру застрахованих осіб (РЗО), дані про нараховану заробітну плату, дані про особливі умови праці).

Електронні документи видані через портал підтверджуються QR-кодом. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через портал у розділі “Верифікація виданих документів”. Електронний документ з QR-кодом, підписаний кваліфікованим електронним підписом, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Пенсійного фонду):

  •  звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання);
  •  анкету-заяву на автопризначення пенсії (тестовий режим);
  • заяву на призначення/перерахунок пенсії;
  •  заяву про внесення змін до пенсійної справи (заява на зміну способу виплати; заява на зміну виплатних реквізитів; заява на виділення долі з пенсії у зв’язку з втратою годувальника; заява на поновлення виплат;
  • заява про зміну особистих даних пенсіонера; запит електронної пенсійної справи);
  • заяву на допризначення у зв’язку з наданням додаткових документів;
  • заява на виготовлення електронного пенсійного посвідчення. Окрім того, авторизовані користувачі порталу можуть скористатися такими послугами як: - запис на прийом (у разі потреби громадяни можуть записатися на особистий прийом до органів ПФУ, при цьому обравши дату, час та тему відвідування); - пенсійний калькулятор (користувачу, що зареєструвався на порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису, надається інформація з Реєстру застрахованих осіб щодо його персональних даних (ПІБ, дата народження, стать) та даних його трудової діяльності згідно Системи персоніфікованого обліку ПФУ. При цьому користувач має можливість визначити умови розрахунку пенсії, а саме: обрати алгоритм розрахунку – як за введеними даними, так і з урахуванням стажу, який буде набуто на дату настання пенсійного віку; актуалізувати дані трудової діяльності – доповнити періоди трудової діяльності з визначенням заробітної плати та відредагувати суми щомісячного заробітку (за потребою); виконати розрахунок пенсії. В результаті проведення розрахунку пенсії користувачу буде надано на перегляд: розмір пенсії з урахуванням страхового стажу на дату розрахунку; протокол розрахунку. Кількість разів щодо модифікації вхідних даних та проведення розрахунку пенсії не обмежена).

« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь