«Вінницягаз Збут»: як повернути платіж за газ, який пішов «не туди»
З початку року ТОВ «Вінницягаз Збут», що працює під брендом «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», отримало понад 4 млн гривень платежів, які «зависли» через некоректні реквізити, вказані під час оплат.
«Розраховуючись за газ, люди іноді помилково спрямовують свої кошти не за призначенням. За 11 місяців поточного року від споживачів вже отримано 4226 заяв про повернення або перенесення платежів. Середня сума проплат, які пішли «не туди» сягає 1000 грн», – зазначає директор ТОВ «Вінницягаз Збут» Василь Сопільник.
Керівник компанії наголошує, що здебільшого такі ситуації виникають через некоректне заповнення або відсутню інформацію в графі «Коментар до платежу». Проте всі кошти після звернення неуважних клієнтів та з'ясування обставин повертаються за призначенням.
Схожа ситуація трапилась з вінничанкою Любов'ю Кожушною. Жінка справно щомісяця сплачує за блакитне паливо. Але у листопаді отримала платіжку з чималим боргом. Як виявилось, сума була вказана за паливо, спожите у попередній період. А він у споживачки, відповідно до квитанцій, проплачений.
«Звернувшись в постачальну компанію, з'ясувала, що кошти «зависли», бо була помилка під час оплати. Неправильно вказала свої реквізити. Помилилась однією цифрою в особовому рахунку. І от маю. Таке в мене вперше. Буду тепер уважною. Написала заяву на повернення. Кажуть, що процедура недовга, до 14 діб», – розповідає Любов Миколаївна.
У ТОВ «Вінницягаз Збут» закликають бути пильними під час заповнення всіх полів при сплаті онлайн (створюючи шаблон платежу) чи в терміналах самообслуговування, особливо, якщо клієнт веде не один, а декілька рахунків, наприклад, батьків чи сусідів.
Бути уважним треба і при оплаті комірного в касі банку або пошти — непорозуміння трапляються й у фінустановах. Декілька хвилин, витрачених на звірку даних у рахунках та чеках, можуть зекономити багато часу та нервів. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення коштів потрібно в самій фінустанові.
Якщо так сталася і кошти не надійшли на особовий рахунок побутового споживача, проконсультуватися можна:
- за телефоном Контакт-центру: (0432) 605-304;
- замовивши дзвінок в Особистому кабінеті через вкладку «Зворотній зв’язок»;
- звернувшись до будь-якої точки контакту ТОВ «Вінницягаз Збут». Адреси та графіки роботи доступні тут: https://vngaszbut.com.ua/contacts.
Для пошуку та повернення помилково сплачених коштів необхідно мати при собі такі документи:
- заяву на повернення/перенесення оплати, написану від імені особи, зазначеної в банківській квитанції;
- копію квитанції про сплату з банківською відміткою;
- копії паспорта та ідентифікаційного коду;
- банківські реквізити платника, на які буде здійснено повернення коштів.
Аби унеможливити помилкові оплати, у ТОВ «Вінницягаз Збут» радять користуватись Особистим кабінетом. Також завжди зберігати чеки, як доказ проведення платіжних операцій.