Фото без опису

 

12.05.2021 року відбулось засідання виконкому на розгляд було винесено ряд питань:

 

1. Про  встановлення тарифів на послуги централізованого водопостачання, водовідведення, послуг з вивезення та очищення стічних вод та послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів на території Турбівської територіальної громади.

Інформує: Бедрак І.М.- заступник начальника відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

2. Про встановлення тарифів на надання ритуальних послуг  КП Турбівським ККП.

Інформує: Бедрак І.М.- заступник начальника відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

 

3. Про надання дозволу на розміщення зблокованої тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності гр. Піщаліну Віталію Сергійовичу. Інформує: Грицай Т.В. – начальник відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

4. Про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності гр. Чайці Андрію  Сергійовичу.

Інформує: Грицай Т.В. – начальник відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

5. Про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності гр. Кирик Ірині Анатоліївні.

 Інформує: Грицай Т.В. – начальник відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

6. Про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності гр. Іскрі Вікторії Олександрівні.

Інформує: Грицай Т.В. – начальник відділу містобудування, архітектури, житлово - комунального господарства та благоустрою.

 

7. Про затвердження актів на видалення зелених насаджень.

Інформує: Іскра С.М. – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

 

8. Про  внесення змін до кошторисів бюджетних установ Турбівської селищної ради на 2021 рік.

Інформує: Заєць Л.І.- начальник фінансового управління.