Турбівська селищна громада
Вінницька область, Вінницький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Доступ до публічної інформації

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації». 

 

Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про інформацію" та Закону України "Про доступ до публічної інформації"


На виконання цього закону Президент України підписав Укази «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації». Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.


Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних"
 

ОФОРМЛЕННЯ ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ


Запит на інформацію до Турбівської селищної ради (індивідуальний або колективний) може подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача:
· особисто (з наданням консультації):  загальний відділ Турбівської селищної ради;
· поштою на адресу: 22513, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт Турбів, вул. Миру, буд. 42 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
· телефоном - (04358)4-21-73;
· електронною поштою – turbivrada@gmail.com

Розпорядок роботи: з 8.00 до 17.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, вихідні дні - субота, неділя.


Форма запиту на інформацію 

Відповідь на запит на інформацію може бути надіслано письмово, електронною поштою або надана по телефону. Також, інформація може бути отримана безпосередньо в приміщенні селищної ради.

Якщо запитувана запитувачем інформація передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, то відповідно до пунктів 2, 3 статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк згідно з розпорядженням голови селищної ради.


Кошти перераховувати:
Одержувач: Головне управління ДКСУ у Вінницькій області
ЄДРПОУ 37979858
Р/р № UA 128201720314201029201048540
Банк: ДКСУ у м. Київ
МФО 802015
Призначення платежу: КЕКВ 2210 відшкодування витрат на копіювання (друк) за запитом (витратні матеріали).

Контактна інформація для подання запитів до Турбівської селищної ради

_________________________________________________________________________________________________

 

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації"
 

1. Інформація про місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти Турбівської селищної ради

2. Інформація про прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретар селищної ради, керуючий справами виконавчого комітету

3. Інформація про основні завдання та нормативно-правові засади діяльності Турбівської селищної ради

4. Перелік і службові номери засобів зв'язку Турбівської селищної ради та структурних підрозділів,  прізвищ, імен і по батькові їх керівників

5. Проекти рішень селищного голови


6. Розпорядження селищного голови

7. РОЗПОРЯДЖЕННЯ Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних та перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

8. Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на отримання публічної інформації

9. Порядок подання в селищну раду запиту на інформацію

10. Види публічної інформації, яка знаходиться у володінні Турбівської селищної ради та система її обліку

11. Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються в селищній раді за запитом на інформацію


12. Плани проведення та порядки денних засідань комісій

13. Порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб селищної ради з питань надання публічної інформації.

 14. Щомісячні звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

  Про надходження запитів на інформацію за 2021 рік:

        - січень                                     - травень                                  - вересень;

        - лютий;                                      - червень;                                    - жовтень;

        - березень;                                  - липень;                                     - листопад;

        - квітень                                    - серпень;                                   - грудень.

  Про надходження запитів на інформацію за 2022 рік:

        - січень;                                      - травень;                                    - вересень;

        - лютий;                                      - червень;                                   - жовтень;

        - березень;                                  - липень;                                    - листопад;

        - квітень;                                    - серпень;                                   - грудень.

  Про надходження запитів на інформацію за 2023 рік:

        - січень;                                      - травень;                                    - вересень;

        - лютий;                                      - червень;                                   - жовтень;

        - березень;                                  - липень;                                    - листопад;

        - квітень;                                    - серпень;                                   - грудень.

 Щоквартальні звіти - про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік:

        - І квартал;                                 - ІІІ квартал;

        - ІІ квартал;                                - ІV квартал.


 Щоквартальні звіти - про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік:

        - І квартал;                                 - ІІІ квартал;

        - ІІ квартал;                                - ІV квартал.

 Щоквартальні звіти - про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік:

        - І квартал;                                 - ІІІ квартал;

        - ІІ квартал;                                - ІV квартал.

15. Правила внутрішнього трудового розпорядку Турбівської селищної ради
та графік роботи Турбівської селищної ради


16. Інформація про вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на зміщення вакантних посад.

17. Графік прийому громадян керівництвом Турбівської селищної ради



18. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.
Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, і яким надається гриф "Для службового користування"
Інструкція про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію в Турбівській селищній раді 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь